Madalina Anea si Paul Diaconescu au facut turul Romaniei. Vezi poze din vacanta lor

Citeste mai mult despre: Madalina Anea, Paul Diaconescu
Data publicarii: 30 Iulie 2013

Madalina Anea si Paul Diaconescu, protagonistii telenovelei „Ingeri pierduti”, care va avea premiera in aceasta toamna, ACASA, sunt pasionati de calatorii si, ghidati de dorinta de a descoperi locuri noi, au hotarat ca in vacanta sa strabata Romania in lung si lat, la volanul masinii.

Vara aceasta a fost una speciala pentru tanarul cuplu din „Ingeri pierduti”,  iar unele dintre cele mai frumoase si romantice momente au fost atunci cand au vazut pentru prima data marea impreuna.

„Pana acum, vara asta ne-am plimbat destul de mult prin toata tara. Am facut o plimbare si pana la mare, in Mangalia. A fost un moment special, foarte frumos, mai ales ca a fost prima noastra iesire la mare de cand suntem impreuna”, dezvaluie Madalina Anea.

„Vara aceasta nu este ca toate celelalte, pentru ca este prima vara pe care o petrec alaturi de Madalina. Sper sa ajungem in multe locuri pana la finalul sezonului, insa ramane de vazut daca timpul o sa ne permita”, spune Paul Diaconescu, actorul care il joaca pe Tudor in noua telenovela de la acasa.

Fie ca s-au aventurat cu tiroliana, sau au tras cu arcul, ca au facut drumetii pe munte sau ca s-au plimbat pe malul unor lacuri, Madalina si Paul s-au distrat de minune si au savurat din plin prima lor vacanta in doi.
 „Am fost acasa la mine, la Suceava, am ajuns si prin Vatra Dornei, apoi pe la Sighisoara. Am mers pe la Cheile Bicazului, la lacul Rosu, unde e extrem de frumos. Acolo am tras cu arcul, o experienta foarte interesanta. De asemenea, am mers prin muntii Bucegi, pe care Paul ii cunoaste foarte bine, pentru ca a copilarit acolo. Am fost la un han din Bucovina, inconjurat de paduri, cu multi cai si pauni, unde ne-am dat cu tiroliana. Mi-a placut enorm, e o senzatie frumoasa de zbor, de libertate...”, povesteste Madalina Anea, interpreta Anei din telenovela „Ingeri pieduti”.
„Am fost in Moldova, la familia Madalinei. Pot sa spun ca m-au cucerit peisajele din aceasta zona, m-a fascinat bucataria moldoveneasca si m-am amuzat copios alaturi de familia ei. Drumul inspre Pucioasa l-am ales, e adevarat, pe cat de ocolit posibil. Asta pentru ca am descoperit ca ne place amandurora sa ne plimbam mult cu masina. Asadar, am mai ramas o noapte in Radauti, dupa care am continuat pelerinajul nostru. Ne-am distrat cu adevarat in calatoria noastra prin toata tara si am descoperit foarte multe locuri frumoase!”, mai spune Paul Diaconescu.
Telespectorii ii pot urmari pe Madalina Anea si Paul Diaconescu in telenovela romaneasca „Ingeri pierduti”, care va fi difuzata din aceasta toamna, ACASA, unde ii interpreteaza pe Ana si Tudor, doi tineri care lupta pentru iubirea lor, dar si pentru o viata mai buna pentru ei si cei dragi.

Cei care doresc sa fie la curent cu noutatile despre telenovela „Ingeri pierduti”, pot accesa pagina oficiala de Facebook, https://www.facebook.com/telenovelaIngeriPierduti.